Totul despre televiziune: viitorul asistenței medicale digitale
Totul despre televiziune: viitorul asistenței medicale digitale
Datorită acestor tehnologii, toți experții din domeniul sănătății pot utiliza TIC pentru schimbul de informații adecvate pentru terapie, diagnostic medical și, de asemenea, evitarea problemei de sănătate, precum și pentru leziuni, expediție și evaluare și pentru acest lucru cu ghidul furnizorilor de îngrijiri clinice cu scop de a îmbunătăți sănătatea și sănătatea oamenilor și, de asemenea, rețelele lor.
Membrii familiei sau amicii (din diferite locații) pot participa la aceste discuții, precum și să înțeleagă sugestiile de experți pentru stimularea competenței sănătății și sănătății întregii membri ai familiei. Preocuparea specială propusă adună cele mai recente informații despre studiul de bază și medical pe acest subiect, deschizând perspective noi în direcția abordărilor moderne în medicina personalizată, precum și în primul rând, în beneficiul persoanelor care pentru orice fel de factori ar putea avea dificultăți în accesarea ajutorului medical de înaltă calitate.
DR. Francesco Amenta, DR. Gopi Battineni, editori de vizitatori Manuscrisele trebuie să fie trimise online la înregistrare și, de asemenea, conectarea la acest site web. Când sunteți înregistrat, vizitați acest site pentru a vă îndrepta către tipul de intrare. Manuscrisele pot fi trimise până la termenul limită. Toate intrările care trec pre-verificare sunt revizuite de la egal la egal. Documentele acceptate vor fi lansate continuu în jurnal (cât mai repede aprobat), precum și vor fi listate împreună pe site -ul de îngrijorare specială.
Pentru documentele intenționate, un titlu, precum și un rezumat scurt (aproximativ 100 de cuvinte) pot fi trimise la locul de muncă conținut pentru anunțarea pe acest site de internet. Manuscrisele trimise nu ar fi trebuit să fie eliberate anterior și nici să fie luate în considerare pentru reviste în altă parte (altele decât documentele de procesare). Toate manuscrisele sunt arbitrate în detaliu printr-un proces de revizuire de la egal la egal cu un singur orb orb.
Telensiuni: Perspectiva unui farmacist asupra clinicii … – Întrebări
Journal of Personalizate Medication este un Jurnal lunar de acces deschis la egal la egal la egal la egal, publicat de MDPI. Vă rugăm să accesați pagina web pentru orientări pentru autori înainte de a trimite un manuscris. Taxa de procesare a scrierii (APC) pentru publicare în acest jurnal de accesibilitate deschisă este 2000 CHF (franci elvețieni). Documentele trimise trebuie să fie bine formatate și să folosească și o engleză bună.
Telefonia se transformă 20 în acest an. La 20 de ani după ce a devenit o modalitate de păstrare și de lărgire a accesului la farmacie în toată țara Dakota de Nord, inovatorii de televiziune se deplasează într -o intensificare sterilă, depozitare de medicamente sterile, sigure, consultări principale de tratament și multe altele. Telefonia a trecut de fapt de la un loc de muncă pilot la metoda acceptată în 25 de state, potrivit Jessica Adams, Pharm, D, director al Afacerilor de reglementare pentru Telensiuni, un furnizor de servicii de televiziune foarte timpuriu achiziționat de Cardinal Health în 2016.
Pe măsură ce farmacologii, companiile, oamenii, plătitorii și autoritățile de reglementare recunosc beneficiile pe care Telehealth le poate aduce la magazinul de droguri, soluțiile bazate pe tehnologie vor continua să crească cu siguranță. Cel mai ușor, telefoanele permite unui farmacolog să gestioneze un site de distribuire la distanță prin intermediul inovației audio-vizuale conforme cu HIPAA. Farmacistul dintr -o altă locație supraveghează tehnicienii serviciului de telefoane, validează rețetele și, de asemenea, sfătuiește persoane din https://www.ulule.com/888reinh/ locul lor de farmacie de gazdă.
Printre cele mai noi evoluții este utilizarea verificării la distanță pentru compunerea sterilizată IV la Universitatea din Carolina de Nord (UNC). Farmacologii au văzut potențialul de a echilibra munca în numeroase farmacii care foloseau BD Pyxis IV Prep pentru a pregăti remedii IV sterilizate, au discutat despre Lindsey B. Amerin, Pharm, D, MS, BCPS, supraveghetor al magazinului de droguri și profesor asociat de educație clinică și învățare la magazinul de droguri UNC Eshelman din Chapel Hill, Carolina de Nord.
Ghidul final pentru CV -uri aplică tehnician online de farmacie
Sistemul Pyxis folosește tehnologia modernă bazată pe gravimetric pentru a lua în considerare și confirma, de asemenea, articolele agravate, Amerine a descris. Sistemul imagină procedura de compunere, care este de obicei îngrijită de un tehnician de servicii și revizuit de un farmacist regional. Datorită faptului că farmacistul la fața locului folosea fotografiile create de sistem, nu a existat nicio distincție evidentă între evaluarea imaginilor în spațiul următor sau la 25 de mile distanță.
“Când am făcut studiul, statul nu a avut linii directoare în jurul acestui tip de telefoane”, a afirmat Amerine, așa că Explorați acest link am creat procesul cu revizuirea la fața locului la fața locului tuturor produselor sterilizate intensificate.„Când a început pandemia Covid-19”, am primit o renunțare de la comisia de farmacie [de stat] pentru a putea face această verificare a produsului sterilizat la distanță, atâta timp cât durează de urgență pentru sănătate ”, a declarat ea.„Următoarea noastră inițiativă este să putem utiliza telefoanele de rutină pe termen lung pentru a face mai multe lucrări de muncă pe site-uri web.
Nefiind legat de magazinul de droguri te eliberează la fel de mult ca petrece mai mult timp cu persoanele fizice.”Roger Rose, RPH, directorul soluțiilor de magazine de droguri pentru Wickenburg Neighborhood Health Center, a deschis prima telestarmacie în Arizona în 2019. Wickenburg a avut de mult timp o clinică prin satelit în comunitatea Congresului, care are legătură cu 16 mile distanță.
Conducerea către Wickenburg pentru a umple rețetele nu este în mod constant practic pentru oameni. „Faceam distribuții la unitatea Congresului de două ori pe zi, cu toate acestea, nici asta nu a funcționat constant”, a declarat Rose. „Clienții încă mai aveau nevoie să plece în casă după ce facilitatea lor vor merge, după ce reveniți mai târziu sau, eventual, a doua zi.